Vezetői Döntéshozatalt Támogató Program (VDTP)
A VDTP a vezetői döntéshozatal egyfajta eszköze, amely képes:
- a szervezet bejövő és kimenő ügyiratai nyomon követésére;
- az adott szervezet személyi állománya elfoglaltságának rögzítésére;
- opcióként: pl. a szolgálati gépjármű igénybevételek nyilvántartására, igénylések koordinálására;
- opcióként: pl. a személyi állomány elismeréseinek nyilvántartására;
- a fentiekkel kapcsolatos adatok, lekérdezések, különféle jelentések, statisztikai adatok biztosítására;
- napra (percre) kész információt biztosítani a rögzített iratok helyzetéről: mikor érkezett, mi a feladat, mi a határidő, ki a felelős, ki az ügyintéző, ki rögzítette, stb., ne legyen több elfelejtett feladat;
- a szervezetre vonatkozó összes adatot egy helyen, egy adatbázisban tárolni, az információkat - a jogosultsági szinteknek megfelelően - azonnal kinyerni.
- az iratok elektronikus mellékletként történő rögzítésére, csökkentve a papír alapú ügyiratforgalmat.
További információkért kérem töltse le a program súgóját. (chm fájl)