Szolgálati gépjármű igénylés

· Áttekintés:

A jelenlegi szabályozások szerint az e-mailben és/vagy telefonon történő gépjármű igénylés napról-napra ismétlődő, sok manuális ügyintézéssel járó feladatrendszer mind az igénylők, mind az igényt feldolgozó, kielégítő garázsmester vonatkozásában. Mivel a feladatrendszer bizonyos funkciói megegyeznek, folyamatosan ismétlődnek, célszerűnek látszik a folyamatok automatizálása, amihez az MS Access adatbáziskezelő program adhat egyfajta keretet.

A szolgálati gépjármű igénylése számítógépes programmal történő kiváltásának további előnye, hogy az érintetteket megkíméli az ezzel kapcsolatos manuális munkától, ügyintézéstől, papírmunkától. Telepítését követően az Asztalon egy ikon formájában állandóan rendelkezésre áll.

A program felhasználóbarát, könnyen elsajátítható, használata nem igényel kiemelkedő számítástechnikai ismereteket. Elindítása után egy könnyen kezelhető, letisztult felület jelenik meg.

Fontos az egyszerű kezelhetősége, a felhasználó folyamatos segítése a súgó által.

Az alkalmazás automatikusan biztosítja a témával kapcsolatos releváns listákat, lekérdezéseket, jelentéseket, igény esetén elkészíti a napi, a heti, illetve a havi igényléseket, biztosítja azok nyomtatását.

· A program célja:

Az eddigi hagyományos, e-mail (telefon) alapú szolgálati gépjármű igénylés kiváltása MS Access adatbáziskezelő programmal, azaz az igénylések elektronikus úton történő végrehajtása lehetőségének biztosítása az érintett személyi állomány (a továbbiakban: felhasználók) részére.

Felhasználói szemszögből a szolgálati gépjármű egységes, gyors, precíz, megbízható, néhány gombnyomással történő végrehajtása.

A szolgálati gépjármű igénybevételek folyamatos nyomonkövetése, ezáltal a kapcsolt igénybevételek tervezhetősége, végrehajthatósága lehetőségeinek kitágítása.

A garázsmester szemszögéből tekintve az igények egy-egy gombnyomással történő visszaigazolása, azoknak a kívánt módon történő listázása, igény esetén nyomtatása.

Mindkét fél vonatkozásában: a programmal végrehajtott igénylési folyamattal az igénylési időintervallum számottevő csökkentése, ezzel együtt a folyamatos nyilvántartás biztosítása, a munkavégzés hatékonyságának emelése.

· Követelmények

  • A nyilvántartás az adatvédelem maximális figyelembevétele (ld. 5. pont) mellett tegye lehetővé a felhasználók egyidejű igénylését.
  • A program az asztalon elhelyezett parancsikonnal folyamatosan legyen elérhető, biztosítva azt, hogy a felhasználó és a garázsmester bármikor elérje az adatokat.
  • A program tegye lehetővé a felhasználók részére saját - "igény" státuszú, aza még vissza nem igazolt - adatainak törlését, módosítását.
  • Optimálisan használja a hardver és az operációs rendszer adta lehetőségeket.
  • A program futtatásához MS Access 2016, vagy annál későbbi kiadású MS Office program szükséges.
  • Az MH TTP valamennyi felhasználója részére legyen elérhető.
  • Telepítése a hálózatról legyen automatikus.
  • Legyen üzembiztos és karbantartható, kellően kipróbált, tesztelt, alkalmazkodjon az újabb igényekhez.
  • Az esetleges program fejlesztések, frissítések, updatek legyenek automatikusan elérhetők, alapvetően felhasználói beavatkozástól mentesek.
  • A program tegye lehetővé a közös, központilag frissített egy darab adatbázis használatának lehetőségét, minimalizálva ezzel a hibalehetőségeket (pl. felhasználók adatai, igénybevételek okai, helyei) és maximalizálva az adatok illetékesek általi értékelhetőségét.
  • A program legyen testreszabható valamennyi funkciójából eredő adat vonatkozásában.
  • Legyen jól dokumentált, állandóan elérhető súgója.

Ide írhatsz...

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el