Beszerzések Helyzete Program (BHP)
A BHP lehetővé teszi:
a) Egy adott szervezet által kezelt megbízások , valamint
b) más szervezet(ek) által kezelt beszerzések egyidejű, egy adatbázisban történő nyilvántartását, vezetését, karbantartását.
c) A beszerzési eljárásokhoz kapcsolódó tevékenységek, feladatok rögzítését, nyilvántartását.
d) Az ügyintézők (beszerzésért felelősök) szerinti lekérdezéseket.
e) A jellemző adatok jelentések formájában történő megjelenítését, szűrését, többek között a heti jelentések nyomtatását.
f) Az adatok elemzése révén a hibás adatok gyors kiszűrését, az azonnali javítások lehetőségét.
g) Bizonyos változó alapadatok ("Aláírók", "Szervezet", "Ügyintézők", "CRK" stb.) frissítését, karbantartását (EKTO).
További jellemzők:
a) Biztosított az adatok egyidejű szerkesztése - időbeni korlát nélkül;
b) maga az adatbázis (a táblák) a szerveren vannak tárolva;
c) A program adatbázis (kliens program) a felhasználó gépéről fut, onnan csatolt táblákon keresztül éri el a szerveren tárolt adatokat.
d) A kliens program révén biztosított az automatikus, folyamatos frissítési lehetőség (mindig a legfrissebb verziószámú program érhető el - ikonja az asztalon)
Az adatbiztonságot biztosítják:
a) a szervezethez kötött jogosultságok (adat szerkesztők, adat olvasók) alkalmazása;
b) a napi automatikus biztonsági mentések végrehajtása;
c) az adatbázis szerveren való tárolása.